Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2009 16:28 - Внимание, капани! И лъжат!
Автор: mtelizmami Категория: Други   
Прочетен: 9325 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 25.12.2009 15:38


Всичко е законно!?(предполагам, добре е изпипано от Мтел) Това да те излъжат(неписмено) и да ти гепят паричките не е незаконно в България!  От Мтел са заложили юридически капани,  в които може лесно да попаднеш, ако не внимаваш.
 Детето ми имаше  2 годишен договор "Loop".  1 месец преди изтичането на договора отиваме в офис на Мтел и заяваваме, че НЕ искаме да подновяваме  договора (в противен случай се подновава автоматично !). Казват ни, че е рано за това - да се обадим следващият месец, малко преди изтичането да договора. И както бяха казали  - отиваме пак в офис на Мтел. Този път ни казват-  тук не може -  трябва да се обадите на опрератор(*88) и да кажете клиенстака си  паролата  и  т.н. .. ок .. снабдихме се с такава парола, някак си, и с много мъка успяхме да се свържем с оператор. Там пак им обяснихме на чист български, че НЕ искаме да подноваваме договора си!!! - просто искаме да минем на друг абонаментен план.(защото Loop-a не можел да преминава на друг абонамент).  Казаха - добре,  край с "Loop"-а.
Да, ама не !! Следващият месец получаваме 2 сметки - като  едната ,15 лв.,  е таксата за Loop. Обаждаме се пак - .. Ами значи,  щото не сме били попълнили заявление, че НЕ искаме да подновим договора - той се е подновил за още 1 година !!?  ...е вече е късно, нищо не може да се направи, раз"ираш ли

.. та сега имаме 2 нови договора на дъщеричката си, които трябва да плащаме идната 1 година  ... а дали някога ще успеем да се измъкнем ?... Както са тръгнали нещата -... България, 2020 година ... Ако не попълвате заявления, писмено, всяка година на определена дата, и не се обадите на *88 за потвърждение - че не искате да бъдете роб на Мтел! - ще станете... (закона го позволява, вие имате пълната свобода - та даже може, ако "решите" - да станете роб ... колелото на историята се върти?)

Не се доверявайте на това, каквото ви казват(нито в офисите им, нито на *88)!!  - Трябва всичко да е документирано писмено за да го представите в съда!

Ето тук в прекрасната 
си статията Светослава Банчева подробно е описала схемата- цитат: "....Юристът Десислава Миланова дава пример: „Клиентът се опитва да упражни правото си да прекрати договора с едномесечно писмено предизвестие, но мобилният оператор фиксира конкретна дата. Такава дата в договора няма, но операторът решава, че ако срокът изтича примерно на 22 декември, потребителят трябва да подаде предизвестие точно на 22 ноември и нито ден по-рано. Ако отиде преди фиксираната дата, казват му: „Дошли сте рано – елате на 22-и“. Когато отиде на 22-и, измислят друга причина да не  приемат заявлението. След 22-и направо му казват: „Вече сте закъснели. Съжаляваме, но договорът ви се подновява автоматично”.



Тагове:   мобилен,


Гласувай:
2




1. damnation - Подайте сигнал в комисията за за...
23.12.2009 16:34
Подайте сигнал в комисията за защита на потребителите
цитирай
2. pilcho - Ех...
23.12.2009 16:47
да беше само с Мтел така, да беше само в България...
damnation право казва - послушайте го!
цитирай
3. halon - Ne samo Mtel sa izmamnici ...
23.12.2009 16:49
V darzava kato nashta ne e nikakva novost dadena malkoizvestna ili mnogo izvestna kompania da se stremi postoianno da odira kozata na obiknovenia chovechec.Daze pohvatite i metodite za tova postoianno se osavremeniavat,za da sa v krak s vremeto,taka da se kaze.V moia sluchai s Vivatel be absoliutno sashtoto.Triabvashe speshno da zamina na rabota v chuzbina i dva dni predi datata na zaminavaneto mi,otidoh da prekasna dogovora si s kompaniata.Platih si vsichko,koeto dalzah do momenta i sluzitelkata liubezno mi obiasni,che triabva SAMO da izpratia pismo-molba do Centralata,s koeto da obiavia prekratiavaneto na dogovora si s tiah.Daze mi pozela lek pat i uspeh v chuzbina.Kakva be iznenadata mi,kogato sled okolo godina blizkite mi se obadiha i mi saobshtiha , che sa poluchili pismo / na moie ime / ,v koeto pishe , che dalza 100 lv lihvi,zaradi tova che ne sam si vnasial mesechnite taksi po dogovora.Biah shokiran,no izpratih parite na blizkite mi da platiat ,samo i samo mir da ima,kakto kazvat horata..I otnovo sled okolo 6 meseca pristignalo novo pismo,s koeto sam uvedomen , che dalza novi 60 lv,zaradi neobsluzvane na dogovora,koito az si misleh ,che sa mi prekratili....Tova kakvo se naricha , osven REKET.Sledvashtata godina mislia da se pribiram v rodinata si i otsega predugazdam,che shte me chakat ot VIVATEL s iskane na novi parichni sumi.A az ot tri godini ne sam v stranata i ne sam izgovoril i edin impuls v tiahnata mreza...
цитирай
4. mtelizmami - Дали ?
23.12.2009 16:50
Благодаря! .. сигурно ще го направим, но се съмнявам, дали могат да направят нещо? Дали се занимават с тива случаи? От Мтел ще кажат - има клауза в договора, че трябва писмено заявление ... а ние не сме го подали. Единственото доказателство може да ни бъдат записаните разговори със "сътрудник", ако има такива.
цитирай
5. анонимен - Поредната измама
14.09.2010 16:07
http://e-vestnik.bg/9964/m-tel-nova-platforma-ili-totalen-sriv-na-sistemata/
След 7-8 посещения в магазините на М-Тел нямам нито телефон, нито сим-карта и не знам какво става. Чак в последния магазин явно изтощената от разправии управителка призна, че проблемът е глобален и дори и те не знаят кога ще бъде отстранен.
цитирай
6. анонимен - Мтел ПОРЕДНАТА ИЗМАМА
11.12.2010 11:23
Мтел СЪЖАТ надписват сметки с тия прехвърляния на номера уж от 1 оператор на др ИЗМАМНИЦИ
цитирай
7. анонимен - lajat
18.12.2010 21:02
vzeh telefon na lizing
ot dva meseca nqmam fakturi ili izlizat po kasno
a na tqh pi6e za nqkakva lihva koqto mi slagat daje ne znam za6to
цитирай
8. анонимен - Как да прекратим договора с М-тел по тяхна вина:
31.01.2011 01:38
В момента не получаваме информация нито за кредитния ни лимит при достигане на 90% /и ни спират внезапно услугата/, нито за сумта по текущата ни сметка! Можем да си вдигнем шапката и да отидем където си искаме! А ни лъжат, че няма да ни освободят номерата, ако не сме си платили неустойката и сметката - НЯМА ТАКОВА НЕЩО, НЕИЗПРАВНА СТРАНА СА!
Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM и UMTSIV.
ЦЕНИ И ЗАПЛАЩАНЕ НА УСЛУГИТЕ
25.3. Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния лимит при достигане на сума, равна на 90 % от същия.
25.4. След получаване на информацията по т. 25.3 абонатът има право:
a) в срок до достигане на кредитния лимит да внесе гаранционна сумa или да представи банкова гаранция в размер, обезпечаващ плащането на сумата, надвишаваща кредитния лимит
б) (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) да заплати всички ползвани до момента услуги в тридневен срок след уведомяването му по реда на т.25.3.
ПРАВА НА АБОНАТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ
28. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Абонатът/потребителят има право да ползва услугите на мрежите в съответствие с изискванията на настоящите Общи условия и договора за услуги.
30.6. да запази национално значимия си номер при смяна на Доставчика с друг Доставчик, предоставящ мобилна телефонна услуга посредством обществена мобилна наземна мрежа по стандарт GSM и UMTS в съответствие с изискванията на раздел ХІІА от настоящите Общи условия.
VI. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА АБОНАТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ
31. Абонатът/потребителят е длъжен да спазва разпоредбите на настоящите Общи условия и договора за услуги
VIII. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА МОБИЛТЕЛ
41. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел е длъжен да осигурява качествени електронни съобщителни услуги, включително информационни услуги (справки) 24 часа на денонощие, 7 дни в седмицата, в зоните на обслужване на мрежите....
цитирай
9. анонимен - Продължение: Как да прекратим договора с М-тел по тяхна вина:
31.01.2011 01:40
41. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел е длъжен да осигурява качествени електронни съобщителни услуги, включително информационни услуги (справки) 24 часа на денонощие, 7 дни в седмицата, в зоните на обслужване на мрежите, освен в случаите на форсмажорни обстоятелства.
54.в. (Изм. в сила от 06.08.2010 г.) Договорът на абоната, който е подал заявление за пренасяне на номера от Мобилтел, се прекратява по реда, предвиден в настоящите Общи условия и сключения договор за услуги. Договорните отношения на абоната с Мобилтел се считат за прекратени на датата, на която се деактивира достъпът на абоната до мрежата на Мобилтел /най лесно става като не си платиш/. Абонатът следва да плати на Мобилтел всички задължения /не е посочено изрично, че това трябва да се случи и тогава да ти освободят номерата. Просто им дължиш сумите за проведените разговори/, посочени в т.34.в от настоящите Общи условия. В случай, че абонатът желае преносимост на част от всички номера, предоставени му от Мобилтел по договора за услуги, същият не се прекратява по отношение на номерата, оставащи в мрежата на Мобилтел.

XVI. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
105. Спорове между страните по Договора за услуги и по настоящите Общи условия се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие всяка от страните може да поиска съдействието на Комисията за регулиране на съобщенията или да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София.
цитирай
Търсене

Архив